kompius X.X


aishhhhhhhh!! tension aku! kakak aku tu ha..baru ja kol...dia ajak pi perlis! gila ah....sabtu ni dia nak bertolak pi sana..aku dah janji ngn nana suma nak pi penang kot! dia kata "kak mintak tolong ni,abg syapiq tabole p,ada hal..kak dalam susah ni..kak mintak tolong sgtsgt ang teman aku.kelas aku 4jam gap sejam pas2 4jam plak..ang dok la dlm klas aku tu...ada yg bawak anak suma...ang teman la aku sat..aku sorang" erhh!! aku gtaw la kat dia "alaa kak,kakteh dah jnji nak kua ngn kawan..apa ni...minggu depan jalah kakteh teman kak" "minggu depan abg syapiq ada ngn aku,ang x p tak pa..ang tu kua ngn depa minggu depan la..suka hati ang..aku mintak tolong ang ni masa aku susah ni....aku susah ni....kakcik pi honeymoon ngn abg salman,kalu tak,depa bole la teman aku..skunk ada ang ja..ang pkir2 la...aku time susah ni...stg ang msj aku..." ummmmmmmmmmmmm...aku tak kua lgsong kot ngn kawan2 aku yg len tu...suma jnji nk jumpa kat penang! aishhh! minggu ni jugak kena,sebab nana tido uma toy minggu ni ja...ntah la...kawan aku syg,kakak pon aku syg...nk pi kat kwn nnt kak terasa,sebab dia tadak sapa nk teman..tapi bila pikir balik,aku nk buat apa 4jam dlm kelass dia tu ha? haishh!!!

No comments: