kesudahan

aku tak putus ngn alap jugak! tadi nekad betol2 nk putus..ttba dia wak kua ayt dia,akuun jadi tak sggop nk ilang dia..jadi syg gila kt dia..so,tak jadi la...haha! tapi aku ja yang taw apa aku rasa skunk! seronok? sedih? saket? serabot? suma ada...kekadang bila kita dah berkorban,sapa pon tak menghargai pengorbanan kita..hurmmm....apa ajis buat kt aku,ada dpt bayangkan apa aku buat kt pika..saket sgt.....mata aku sebam terok sgt! aku sendiri takot tgok! hahaha! dlm masa 1 hari ni,akutak mkn lagsong,tadi bwu masak megi..nasik dah abes dah..yalah,koi 2pagi dah..hehe! aku mkn megi ja arini...wah3......mata jadi lemah sgt..tido x cukup..nanges lagi...ummm..mata lemah....saket kepala sgtsgt!mcm nk pgsan ja tdi...msa aku mintak putus kat alap,msj dlm fb,aku betol2 saket kepala! smpai aku baek balik ngn alap,ilang sikit..haha! ok la..nk doo..mata aku tak lrt bukak da...semoga demam alap cepat sembuh..byebye!

No comments: