jiha si pemalas


hohohohooho...cantik pic kak! hahaha...pic lama ni..pic dekat tempat keja haritu... harini sehari suntuk x kua rumah..bilik pon kua sat ja...tadak mood napa ni..mungki sebab ujan..so,nak dok dalam bilik ja...mungkin lah :D hehehe..mangkit pagi tadi pon lambat...mang harini aku tidoq banyak lahh! gilo...hehe....mangkit2 teos pi dapoq...basoh pinggan,masak nasik dan makan..hehe..pas2 kemas uma jap..uma dah kemas dah,sbb aku x bagi selerak mang la kemas..haha! tadak sapa sgt kat uma..ang aku ngn abg ja..aku masak nasik goreng tau arini...sedap dimakan! tapi abg aku tamo makan dia kata nasik aku tak sedap..jahat ohh!! pas2 dia pi makan apa ntah..x silap aku epal kot..dengki tol..punya tamao makan aku pnya nasik goreng..aish..pas2 aku masok bilik..hehe!



masa makan tadi msj2 syazmin.. umm..dia nasihat pasal pangai aku..yalah..gedik sgt:D...main laki?umm...timakaseh la...aku pon runsing2 ni..tataw nak wat keputusan cmna pasal kapel ni..memang aku kapel sowg.tapi aku melayan...pantang hensem sikit suma aku layan..knkn? najihah!! hudoh pangai ang..ha,pas2 aku kawan sampai depa suka aku..yayayayayaa! memang pon...suka wat cmtuh!!! aishh..dan depa akan dipermainkan..ummm...skunk x pikir depa pon..pikir alap ni...dia tak penah maen aku pon..aku sowg ja dia ada...tapi tu lah..aku bkn ada dia ja...bila la aku nak betol2 siyes ni...aku tamo maein alap da..aku pkir nk mintak putus malam ni..tapi ni ttba dia msj..perhh!!! biaq btoi dia msj..hahah..memang dia msj...tapi dia tak gna nama manja dia pon..aku pon malas la nak gna..msj guna "ni watpa" "sehad ka" "mkn da?" hahahaha! jadi la...tadi petang kuat2 hati aku nak mintak putus..ni dia tgah wat keja..tapi curi2 msj aku..lama kot x msj...dia kata bos dia da balik..so,tu yg berani msj aku time keja...aku tnya tgah watpa dia kata tgah sembang..haish...stg koi 3 pagi la kot bawu dia balik keja..dia wat ot..hehehehhee...tenangnya hati aku bila dia kata "bwu lepas solat..tgah break" dia bwu gna nama dia "stg abg msj len nk wat keja sat...jgn dok msj org len lak..ok bye syg." alololo....comelnya haha! napa ttba dia jadi lembut msj aku..mcm tawtaw ja aku nak mintak putus..tapi tak terkeluar lagi dari mulut aku ni..macam tak sanggop ja nk ilang alap dri idop aku..tapi aku kena jugak..tamo dah maenkan alap...dia baek sgt....terfikir2 cmna nk mintak putus cara elok..kalu la aku dah putus ngn alap,mintak2 lepas ni aku tak maen perasaan orang dah....pika kata,setia tu akan dtg gak kat jiha suatu hari nnti..jgn setia kalu tak ikhlas..ummmm..masalah aku yg sebenaqnya apa? tak reti bezakan layanan KAWAN dgn BOIFREN ? kan? ummm...adoii...pening ah...




mak dan adik saye..haha! nak cita pasal mak ni..tadi masa aku dok tgok "nana elena" mai dok dok merungut kat aku pasai abg..dia kata abg tak pasang dia punya pc..hahaha..mak nak bkk pesbuk un takbole...saket perot aku..aku suoh la mak bkk guna komp abg..pas2 mak kta "boleh ka?" hahahahhaha! mak ingat kna bkk pc dia jugak cmna un..hehe..pas2 mak un bertungkus lumus la nak bkk komp abg....haha! tampaq2 tgn aku..tak bagi aku tekan..bgoih punya..hahaha! dia nak tekan suma...hahaha aku pon suo la tekan...slow ja dia gerak2kan mouse tuh :D gelak2 aku tgok muka mak..yalah,sampai kecik mata dia tgok monitor tuh..dia kata "awat byk sgt kena tekan..ni aku lupa abeh ni..pening byk sgt" hahahhahahaha! pas2 mak un bkk la pesbuk dia...best ni..ada owg add mak..aku yg excited nk "confirm" kan...mak pon "la..depa ni add mak buat pa..depa taw mana mak ada pesbuk..la ish" hahahahahahah! adoii..saket perot aku tahan gelak..pas2 tgok2 la kawan2 utk mak add..mak tekan2 ja add tuh..mak bwu wat kot pesbuk...kakcik buat..sblum bkk pesbuk tuh,siap kena tepon kakcik nuh..tnya akaun mak..nama emel pon taktaw..lupa abeh..haha! sayang mak!

No comments: