gosipp**

sebenaqnya panjang lagi kami gosipp..tapi yg atas dah ilang abeh..dia ni exbf farah masa 1st farah masok poli dlu..umm..gila dia kata mcm2 kat frah..dia baek lah...ntah la...harap farah 2 berubah:)

3:57am
yelah

pas ni sya hati2
hehehe
kawan pon susa kan skunk
ingat msa kecik2 dulu la jdi cmni

tu la psal....
bek aty2 je..

haha
a'ah
timakseh
pgalaman mngajar

taw xpe...
gat kn dpt pompuan comel mcm dye leh jge aty kte..
tp ape yg kte hrp..
len plak jdnye...
klo xknl pon xpe...

hehe
suda2 la tuh
bia jalah
mungkin dia ja mcm tu
tak pndai hargai wajah dia yg comel
hahahhaa
betol x ayt sya?

btol tu..
mse sye mule2 jmpe awk..
sye tgk awk..
pastu dye mrah..
dye ckp nk ngorat..
ape pnye otak la dye...
sye nk knl nan kwn dye..
xkn tgk pon xleh...
haih..

hahaha
dia jeles
dia ada cta kat sya msa tuh
hehe
dia majok ngn sya
saya tak besalah pon

pelik kan?

mmg pelik..
ptotnye awk blasah je...
ckp kt dye "aku nie bkn perampas laki org"
baru dye taw n sedar..

hahaha..
sya nk belasah?
msa tu kan sya dok uma dia
nak dia alau sya dri uma tuh
nk tdo mna
hahahhaa


tdo mne2...
ajk kwn skali...
haha
blasah dlm blek dye tu..
bkn mak dye taw pon..
klo dye halau ttup je mulut murai dye tu..
kn sng...
haha

No comments: