fast and furious 5


best kot cita nieh...aishesh....aku tak tengok lagi pon...hehehe!! tadi abg ajak p tgok lah...semangat ja aku siap! nak p tgok nie...adik aku lah..pkai bju skirt aku tuh! hahahahahahha! abg kata "ang tok sah dok pkai supa anak hindu" hahahah! wana pink...bju aku lah tuh..hehehhe...bg dia pkai..smpai kat sana aku qenggah gelak...hehe! lawak.. tapi comel lah dia pkai..dia pkai ngn selendang...pandai dia belit..huhu! ha! abg bawak kami p "the store" kat kedah...a.k.a "center square" sana memang movie x byk au...kami p ada cita "kongsi" "thor"" seru" yg ni....aish! tension..dlm pkoi 7 la masa tuh...hehe...pas2 nak pi pacific...crik cita tuh..elok otw kami p,lampu kereta buat hal! bodoh kot...arhh!! semangat ja aku ngn adik ni...pkai beria ria...last2 benti tepi jalan tgok lampu keta yg depan tuh x nyala...cuak gak ah..sbb tadi otw p sana ada polis...ni balik tadak..lega ah...last2 balik uma gitu ja...hahahahah! aku memang suka siap2 lawa2 p jalan semata mata...hobi kot..bapa kali dah jadi cm ni..naseb lah...hahaha! apa hal un,mang tidak dinafikan yg aku kalu bersiap "beria ria" hahahhaha!

No comments: