facebook

aku ada 2 facebook..1 facebook aku,yang rasmi pnya la...yg "siti najihah tu" yang ke 2 tu facebook aku,tapi tak dak pic aku! haha..pic emo ja suma..kawan2 dlm tu,suma aku tak kenal...maen add ja! yang tak tahan nya,suma kawan aku tu,budak2 bawah umor! hahahaha! mehngong tol...tapi beza ohhh antara 2 ni...afacebook "siti najihah" ni,pantang on9,ada ja yg nak tego...tak larat nak pangkah..hehe! malas nak chat..byk kot! 2 membe aku baru seribu lebih..x sampai empat ribu g..gilo tol..facebook 1 lagi tu,aku on pon tadak yg tego..sorang pon tadak..yalah! aku tak knal sapa2 dlm tu...hahaha! depa un tak knal aku...buat kemarin kot..hehe! mcm2 kan facebook ni...aku bawu lepas webcam yg dlm facebook tu,dgn ALAP!

perhhhhhh..tak tahan tgok muka dia...gila comel..bagi aku lah! hahaha! depan ja comel,dlm pic tak pon! sebab dia ada lesung pipit! comel ohhh....dia demam...hehe,lega dah kot demam,aku tgok sakan ja dia syum x benti dah...tu ja..skunk dah pkoi 4.44am..aku nk tidooo.....jomjom! :D

No comments: