epii tapi macam bersalah ja.


sukanya saya! hehehe..suka sebab aku tak pi perliss arini...semalaman aku tak tido sebab nak pi sana kan..sepanjang malam semalam,aku tengok blog ja..sebab tu post aku banyak.aku nak chat fb pon,aku tak nampak..yela,da light off dah..hehe..pas2 aku berjaga sampai pukoi 4a.m aku kejot tok aku...dia pesan dah suoh gerak dia time tu,sebab dia nak solat subuh kat masjid..teap pagi dia pi sana..rajen kot! pas2 dah gerak dia,aku layan showdown...layan layan layan sampai pukoi 6 aku msj kak aku...tetiba dia kata dia paham aku la kononnya..dia kata,kalu aku tak ikot pon tak pa..sebab nanti aku buhsan...iloveyouu lah kakak! hehe...thats right! memang pon..bayangkan aku kena teman dia masok kelass. kelass dia 4jam pas2 gap sejam pas2 masok kelass 4jam.. sumanya 12jam sehari dlm kelass dia...aku nak buat apa ha? gila...pas2 aku un tak jadi pi sana..dia pon tak jadi masok kelass hari ni..hari ni dia tak pergi la..dia dok uma mak aku ja...macam2 kami buat! masak,movie,bincang2 anak beranak..silap aku tak snap pic tadi..aku,abg,kakak ngn adik dok klebek komp masing2...haha! kat ruang tamu...mak aku masok tekejot dia...pikir duet karan! hahahahaha....tapi sebanaqnya aku rasa besalah kat kakak aku ni,sebab aku dia tak pi kelass,pas2 kunci asrama,dia dah amek dah untuk aku,adik aku dgn dia...kesian dia.... urmm...ahad insyallah dia pi..sebab dia amek hotel...HOHO! bagus la..lagi pon tadi kat dapoq dia ngadu kat aku,yang dia tak paham apa yg dia stdy skunk ni...masok kelass un tak paham...susah kot...dia nak buat master..2 jalah...aku malas nak taip panjang2..sebab showdown skunk dah episod ke5 dah aku tengok! hehehe...lagi 3episod,aku sampai lah minggu lepas pnya...best! tetiba aku minat PANIC CREW! dance depa lasak,semangat..pas2 depa girl..muka cam mat salleh:) ada twin ohh...comelcomel!

No comments: