boring sudah.

video

masa ni makan makan dgn nana! berjalan sunway! hehehe...nana fully support oleh aku..perhh! duet pt..hahahaha! kami shopping ja masa nie...tadak niat nk shopping! tapi dah beli mcm mcm dah..hohoho! abes rm400 shopping makan bas...heeeeeeeeeee:D
ukeh,aku tak story lagi masa aku kua ni,sebab panjang sgt...yalah,aku kua balik lambat sampai kena antaq aku pi kelantan! gerammmm! ukeh,kami rancag memang nak kua au! lama dah...pas2 tetiba pagi tu,tadak transport...siap lawa2 da eh...ayah nana saket...tadak sapa dah kat uma dia..uma aku ada abg aku ja...suoh dia antaq sat,dia tamo! dia nak tdoq,sebab bawu balik keja....pas2 aku tanya sepupu aku "izat" dia umo 18 dah..suoh da antaq sampai kailan jap...dia kata ok! jom! laju ja aku ngn nana pi uma dia..sebelah uma aku ja.haha! dia ntaq nek keta,tapi lesen tadak..nasebb lahh!

atas keta tu aku ngucappp ja! ketaq kot..dia tak cekap sgt la bab2 keta ni..tapi sampai la jugak kat kailan...sampai kailan,kami nek bas p jetii! hehehehe...

hehehe...(ada ja pic) pas2 kami shopping kat sunway!
makan2 pizza..pika pon join,tapi last2 tu ja...:D






No comments: