adik saya balik!


yey! malam ni aku tidoq ngn adik aku..best kot! rindu ohh..hahah! aku suka bila dia ada rumah sbb kau tak buhsan..aku suka gosip gosip dgn dia..tadi tgahari dia kol..aku tak angkat..yalah,dia kol public..aku tak knai num,aku pi silent...cian dia..disebabkan dia kol byk2 kali..last2 aku angkat..dgaq dia jerit "woiii kakteh! tak bgon lagi ka!!" hahahaha! kuat2 ja aku gelak kat dia..dia pesan yg dia nak balik stg..perhhh!! celik mata..teos p cari mak gtaw adik nak balik..hahahexcited kot!hehe..pas2 mak pesan,suoh aku gtaw abg lah..pi amek adik aku ni...petang tuh aku gtaw abg...adik suoh amek koi 5.30..pkoi 4.30 tuh abg kata la "aishh..youn balik lagi taktaw" pas2 aku dgn muka tak malunya....slamber biawak ja cakap.."kakteh nak ikot"..hahah! pas2 dia kata.."ang nk ikot buat pa..aku p nek moto..nak p tgok cita kongsi teos..pas2 singgah pcdepot"...aku un laju ja angkat kunci keta mak aku..hahah! "abg!! p nek qeta bang..bole kakteh ikot" abg kta "qku tadak qeta..2 qeta mak..aku takmo" hahahah! mehngong...aku kata la" naseb ah nak p nek pa pon..kakteh na p jugak2! bye!" laju ja aku masok bilik p iron tudung..hahahah! bodoh gila..pakai lawa2 cukup! perhhh...aku p depan "tadaaa!!! dah siap!" abg kta la "hoi..ang nk p mana..aku nk p pala btas ja pon"..hehe..ngn muka malumalu..aku kata la"ala...skali skala nak melawa."hahaha! dlm hati tuh "bodoh tol la!! maluuu!" pas2 aku un ikot ah amek adik aku...hehehe..nmpk ja muka dia nek keta...start ah gosip! "wehhh..lawa noh baju ang...bju asrama ka? meh bg kakteh pinjam" hahahha! mcm2 kami cita..sampai abg aku p kailan..singgah pcdepot..tadan nk turun pon..dia patah balik..parking qamai sgt..haha! kira aku siap lawa2 ni semata2 nk p sekolah adik aku yg 3minit pon x smpay dari rumah..hahaha! mcm apa g kan? haha! pas2 lupa plak..masa kat kailan tuh..adika ku da bg aku kertas au..dia kata "wehh kakteh..ang baca la ni..sobek bg surat cinta kat aku! aku dpt surat cinta ang taw dak! nieh2 ada 2,..ang baca lah weh" aku un baca ah..gila bbi pnya jiwang ayat! hahaha...dia x balas pon surat tuh..dia kata dia nak kat suhaimi dia ja...bgus la...setia..jgn jadi cm kakak dia ni...hahah! pas2 arini aku on fb pkoi 2 pagi..sbb bg dia main lptp..hehe..smbil lyan cita juvana..best gak cita tuh..hehe...takat ni jalah..skunk dah pkoi 4.54 pagi da..mak aku bwu bgon p tandas tuh...hehe..sebek dia x bkk pintu bilik..kalu x,mesti bising...a! tertinggai..sebot psal bising bwu aku ingat..tadi aku adik aku dgn abg aku kua pi kfc taw....mlm tadi la..abg aku lapaq..dia ajak mkn char kuew tiaw..niat tuh bgus la..haha! elok sampai kedai uh....kusi penuh..tension+kecewa..aishh..abg un ajk p kfc...bgoih la mamat tuh..antaq p kfc...dinner plate 2..ayam dia,dia letak kat pinggn kami..dia mkn 2 aym ja..2 pon yg kecik..pas2 besa la kan..abg aku ni mokok..dia bgon lah..dia pesan "aku tggu kat luaq..ampa makan bg abes..tak abes siap! 30 qinggit taw dak" hahahaha! pas2 kami pon mkan lah walawpon kenyang gila2 dah ni..haha! makan2 pnya makan smpy abes..bila dah abes,aku ngn adik kua ah..tgok abg tercegak depan kfc..kesian gila tgok..hahah! adik aku gelak dah dri jaoh..lawak tgok dia dok pelok beg dia tuh..abg kta "ang dok tersengih sengih napa" hahah! aku sampok "alololo...kesian ngat eh..tggu sapa bang?" hahahhahah! dia gelak....dia kta..aku nak p qeja...(kebetulan,tmpt keja dia kat situ) ampa dua pi balik nek bas" hahah! kejam kan? haha! sayang abg! pas2 elok smpy uma ja, mak aku un " hampa pi mana ha? daqi dok boang duet makan benda meqapu gitu,bek ampa beli milo ka,makanan apa2 yg paedah sikit! ni beli benda tak tahwan hala..." bla2..aku lupa..pas2 aku kta kat adik aku "wehh..ttup pintu...bising ah." hahaha! dok dlm blik tak kua dah kmi 2...mak bsing last2 diam...hahah! the end! nnt aku cita laen.

No comments: